Kumpulan TWRP Xiaomi


Download Kumpulan TWRP Xiaomi Gratis :

Mi Note 3 

TWRP 1 
TWRP 2 


Mi MAX 2

Official TWRP 
Xuefer TWRP 


Mi5X 

Cofface TWRP 


Mi6 

Official TWRP 
Cofface TWRP 


Mi Mix 

Official TWRP 
MrRaines TWRP 
Sepneela TWRP 


Mi Note 2 

Official TWRP
Cofface TWRP
ZCX TWRP 


Mi5s Plus 

Official TWRP
ZCX TWRP 


Mi5s 

Official TWRP
Cofface TWRP
ZCX TWRP 


Mi5 

Official TWRP 
ZCX TWRP – Android 6 
ZCX TWRP – Android 7


Mi5c 

TWRP 1
TWRP 2


Mi MAX Prime (3/64, 4/128) 

Hellas TWRP 
Nijel8 TWRP


Mi MAX (2/16, 3/32) 

Official TWRP 
Hellas TWRP
 [Google Drive] or [PCloud
Nijel8 TWRP


Redmi Note 4/4X MTK – Nickel 

ZCX TWRP


Redmi Note 4X – Mido 

Official TWRP
RedWolf TWRP


Redmi Note 3 (MTK) 

Official TWRP
Cofface TWRP


Redmi Note 3 Pro (Kenzo) 

Official TWRP
ZCX TWRP 


Redmi Note 3 Pro (Kate) 

Official TWRP
ZCX TWRP


Redmi PRO 

Official TWRP
Cofface TWRP


Redmi 4X 

Official TWRP
Cofface TWRP
TWRP 3.1.0.3 Android 7
TWRP 3.1.0.2 Android 6


Redmi 4 

UnOfficial TWRP 
 [Google Drive] or [PCloud
Cofface TWRP 

Redmi 4A 
Official TWRP 
Cofface TWRP 


Redmi 4 Prime 

UnOfficial TWRP 
 [Google Drive] or [PCloud
Cofface TWRP 
 [Google Drive] or [PCloud


Redmi 3S, 3X, 3Prime 

Official TWRP 
Cofface TWRP 


Redmi 3, 3PRO 

Official TWRP 
Cofface TWRP 


Mi Note PRO 

Mi Note Pro TWRP 


Mi Note (Mi Note LTE) 

Mi Note TWRP 
Hellas TWRP 


Mi4c 

Official TWRP 
ZCX 3.1.0 
ZCX 3.0.2 Android 7 
ZCX 3.1.0 Android 7 
 [Google Drive] or [PCloud


Mi4s 

ZCX TWRP 


Mi3/Mi4 

Official TWRP 
Mi 3/4 Cancro 

No comments:

Post a Comment